حجابي
حجابي
حجابي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حجابي

أهلا و سهلا بك يا :: * زائر * :: فى منتديات حجابي

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولللتبادل النصي مع حجابيألعاب أون لاينISLAMIC YOU-TUBE
   ممنوع صور النساء  
  رشحي نفسك للاشراف بالقسم الذي تريدينة زوري الرابط بموضوع طلبات الإشراف  ....   الى كل من سجلت لدينا ولم يصلها  التفعيل على الايميل خلال 24 ساعة سيفعل وينشط تلقائيا فأهلا ومرحبا بكم...ان لم يتم تسجيل الدخول الرجاء ارسال رسالة في رابط إتصل بنا مع ارفاق الاسم والايميل مهم للحفاظ على حقوق كل عضوة ..ومرحبا بكم   
مرحبا بكم.. الرجاء الإلتزام بالتنبيهات الإدارية والقوانين..وشكرا
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
نور الحجاز
اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Vote_rcapاللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Voting_barاللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Vote_lcap 
سندريلا السعودية
اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Vote_rcapاللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Voting_barاللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Vote_lcap 
co0ok!es
رشة عطر
فراولة مكه
Mo0on
كراميلا
السوسنة
؛ تـائـبـة إلـ? الله ؛
حبي الإسلام
المواضيع الأخيرة
» صيانة فريجيدير|توكيل فريجيدير|صيانة ثلاجات فريجيدير023572374
اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Emptyالخميس ديسمبر 05, 2013 6:15 am من طرف صيانة فريجيدير

» طلبك لـ بيتك - Talbak le Betak
اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Emptyالثلاثاء ديسمبر 03, 2013 11:41 pm من طرف طلبك لبيتك

» طلبك لـ بيتك - Talbak le Betak
اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Emptyالأربعاء نوفمبر 20, 2013 1:48 am من طرف طلبك لبيتك

» أرجو الدخول للأهمية (حملة العشر الأوائل من ذى الحجة)
اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Emptyالجمعة أكتوبر 04, 2013 8:37 am من طرف ام عبدو

» توكيل ويستنجهاوس|صيانة ويستنجهاوس|صيانة ثلاجات وايت ويستنجهاوس0235723743
اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Emptyالإثنين سبتمبر 23, 2013 1:04 am من طرف توكيل ويستنجهاوس

» توكيل اريستون|صيانة ثلاجات اريستون|صيانة اريستون 25175524- 01152548316
اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Emptyالخميس أغسطس 15, 2013 8:02 am من طرف dinaa0

» واجهة عصفورية ^_^ يعني فيها عصفور جميل
اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Emptyالإثنين ديسمبر 03, 2012 8:00 am من طرف حبيبه الرحمن

» طريقة الغسل من الجنابه
اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Emptyالأحد ديسمبر 02, 2012 4:28 am من طرف حبيبه الرحمن

» تصوير فيديو وفوتوغرافي احتراااافي
اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Emptyالأربعاء يوليو 04, 2012 11:06 am من طرف سلافة

» اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة
اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Emptyالأربعاء مارس 28, 2012 5:37 am من طرف ghazza

» وداعا للشعر الزائد للابد وبدون ألم
اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Emptyالأربعاء مارس 28, 2012 5:28 am من طرف ghazza

» **حابة تزيدي دخلك من منزلك وحتى لو كونتي موظفة اشتركي معنا في ماي واي **
اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Emptyالإثنين ديسمبر 26, 2011 3:35 am من طرف شموخ كوم

» ابي منكم ترحيب
اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Emptyالإثنين ديسمبر 26, 2011 3:09 am من طرف شموخ كوم

» نصائح لشراء حاجيات الأطفال الجدد
اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Emptyالخميس نوفمبر 24, 2011 10:48 am من طرف سندريلا السعودية

» كيف يربي ابناءه على الصلاح ..
اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Emptyالخميس نوفمبر 24, 2011 10:41 am من طرف سندريلا السعودية

» خمسة كلمات لاتقال أمام الطفل..!
اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Emptyالخميس نوفمبر 24, 2011 10:31 am من طرف سندريلا السعودية

» أقدم لكم كتاب انا وطفلي2009
اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Emptyالأربعاء نوفمبر 23, 2011 9:48 pm من طرف سندريلا السعودية

» عــــــندك بنـوته من 5 سنوات وتحت تفضلي
اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Emptyالأربعاء نوفمبر 23, 2011 9:47 pm من طرف سندريلا السعودية

» إطفاليات (1)
اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Emptyالأربعاء نوفمبر 23, 2011 9:42 pm من طرف سندريلا السعودية

» الكذب لدى الأطفال
اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Emptyالأربعاء نوفمبر 23, 2011 9:26 pm من طرف سندريلا السعودية

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 فاتحي مواضيع
نور الحجاز
سندريلا السعودية
ام خلود2010
فراولة مكه
فجر الدعوي
:: سلمى ::
كراميلا
Admin
Mo0on
السوسنة
أفضل 10 أعضاء في هذا الشهر
لا يوجد مستخدم
أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
لا يوجد مستخدم
المواضيع الأكثر نشاطاً
تـسـجيل الحـضور اليومــــي...
إيش يقربلكــ صاحب هــذا الإســم
بدا المسابقة الاولى
اتحداكـ تعدي للعشره ومحد يقاطعكـ >>لعبة تحدي + نذالـــه خخخخ
* *متميز **قصص الأنبياء كاملة من ادم الى محمد صلى الله عليه وسلم
لعبة الارقام(( لجعل منتدانا افضل المنتديات))
[ ..قف يا صديقـــي ..! ] ... دخولكمـ هـآمـ لأني أحبكم .
أزارير شيك جدا رووعه
مجموعة أناشيد عن الحجاب%+قمة الجمال+%
سطل الطين من نصيب مين00!؟
المواضيع الأكثر شعبية
كتب مغربية للطبخ للتحميل
أهمية الوسيلة التعليمية
افكار اشغال يدوية للأطفال
تـسـجيل الحـضور اليومــــي...
بدا المسابقة الاولى
أناشيد طيور الجنة بدون موسيقى بدون ايقاع
اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة
لتسهيل الولادة(بإذن الله).. أدعية وأذكار مأثورة
للحصول على أيدى جميلة ناعمة و رقيقة
الطقــــــاقه موضي الشمراني تغني بزواااج أمريكي,,ورى ورى سرى سرى
#^ : برامج تهمك : ^#

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عطر الياسمين55
عضوة جديدة
عضوة جديدة
عطر الياسمين55

اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  M3loma10
انثى
نقاطي : 9685

الملف الشخصي
::My SMS:: :
الوطن:

اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Empty
مُساهمةموضوع: اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة    اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Emptyالأحد ديسمبر 19, 2010 3:57 am

اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة اول حاجة السلام عليكم وثانى حاجة متجمعين عند النبى عليه الصلاة والسلام بس طبعا الكلام هناك هيكون محترم مش قليل الادب زى كلامنا دلوقتى سمعونا بقى صلاة النبى ونخش على الموضوع انا النهارده جيبالكم سر خطير وعلى فكرة انا غصت قوى وتعبت خالص لحد ما طلعتوا منه هتقولولى طلعتيه من فين هقولكم من البير مش بيقولو السر فى بير--- ايه بقى السر ده اسمعوا باه يابنات واعوا وادعولى هاعرفكم حاجه انا عن نفسى ما كنتش اعرفها ولكن دخلت على النت وعرفت ان الحاجه ديه بتعجب الزوج قوى وبتثيره جدا وبتخليه مايبطلش بص لي وحلوه على طول فى عينيه ولما عملتها شوفت نتيجه ما كنتش متوقعاها وهو قالى ان الحاجة ديه بتثيره جدا وبتثير معظم الرجاله --- مش كلهم طبعا لان زى ما انتم عارفين انلكل قاعدة شواذ وان الناس مش بتتفق على حاجة واحدة ولكن معظم الازواج الحاجة دى بتثيرهم جدددددددددددددددددددددددددددا --- عرفتوا الحاجة دى ولا لسه -- بتقولوا لسه -- طيب انا ازاى اكلم ناس مش عارفه حاجة ** بتقولوا فيكم ناس عارفه وناس مش عارفه خلاص خلوا العارف يقول للى مش عارف ** بتقولوا خلاص كلنا عارفين ** طيب خلاص الحمد لله اتسترت طالما انتوا عارفين فمافيش داعى اتعب نفسى واقولكم وعلشان كده انا هاقوم بقى دلوقتىاقول الاذكارو اصلى المغرب واتوكل على الله والسلام عليكم !!!!

السلام عليكم ادينى رجعتلكم تانى
*** لسه عايزين تعرفوا ايه الحاجه اللى بتثير الزوج وتخليه مولع وعينه زايغة على مراته على طول هاقول وامرى لله -- فى البداية الموضوع ده للزوجات بس او للبنات اللى داخله على جواز وعايزه تعمل الحاجة دى لجوزها بس يعنى فى الحلال وجوه البيت وبس على فكره انا نسيت اقولكم انى انا منتقبة علشان تعرفوا ان المنتقبة جوه بيتها بتلبس كل الى نفسها فيه ما هى فى الاخر عندها انوثة برضه وبحب نقابى جدا ولله الحمد ومابخرجشى من البيت كثير وبلبس فى البيت كل اللى انا عايزاه علشان اساعد جوزى انه يغض بصره عن كل المصايب اللى بره يعنى من الاخر بخلى نفسى قدامه مصيبة من المصايب اللى بره واكثر شويه -- نيجى بقى للب الموضوع - حد معاه شوية لب لله لزوم الرغى ده - مش انا رغايه برضوا !!! الله يسامحكم !!! ندخل فى الموضوع الحاجة دى يا بنات هى ( لبس البوت ) مالكم مستغربين ومبراين ليه !! طبعا مستغربين علشان انتم مش عارفين اد ايه البوت مثير وبيعجب الزوج وبيخليه مشعشع على طول– ماتزعلوش اوى انكم مش عارفين حاجة انا كنت زيكم كده لكن الحمد لله ربنا نور طريقى وعرفنى عقبالكم - و لو مش مصدقنى ادخلوا على جوجل واكتبوا ( ماذا يمثل الكعب العالى لك يا رجل - لقاء الانوثة والعملية فى كل الفصول - كيف المراة تغرى زوجها ) عارفين يابنات الناس الكفرة اللى فى باريس او فى الاماكن الاباحية بيحطوا المراة مانيكان جوه الفاترين علشان اللى مايشترى يتفرج وعلشان تعجب الزباين اللى يروحوا معاهم اخر الليل علشان المسخرة وقلة الادب هاتقولوا ايه لازمت الكلام ده هاقولكم ان لازمته انها جوه الفاترينة بتكون لابسه لبس مثير جدا ولازم تكون لابسه بوت دا حتى انا كنت قرات على النت ان فى غرف النوم بتبقى مش لابسه الا البوت بس !!! ومش بتقلعوا !!! وافهموها انتوا باه - انا اسفة انى باقول الكلام ده وانا على فكرة مش بادخل على مواقع اباحية ولكن قرات الكلام ده فى مقالات بتتكلم عن تاثير البوت والكعب العالى على اثارة الرجل وعلشان تصدقونى انا هانقل ليكم كام حاجة كده قريتها على النت -- (( تحت عنوان حذاء أحمر .. حكايةٌلاتنتهي
في ستينيات القرن الماضي من ضمن ما أفرزته الموجة الهيبية التي غزت العالم حينها الحذاء برقبة او ( البوت ) مع
التنورة الميكروجيب الذي اثرى وضع الحذاء في الجنس ولعب دوراً كبيراً وعزز دوره كرمز للـ أنوثة الصارخة
بل الكثير من الافلام السينمائية التي صورت الانثى وهي تجلس لتخلع ( بوتها )وصوٌرته على انه من مشاهد الاغراء العالية
السخونة حالها كحال مشهد جنس صريح .. وقد أدركت السينما بشكل كبير الإيروتيكية التي ينطوي عليها الحذاء
وفي كثير من الأفلام تقع الكاميرا في غرام الأحذية، بينما تتكرر في أفلام البورنو ثيمة التعري إلا من الحذاء أو الحذاء والحزام كقيدين يحكمان حصار الضحية
سؤال الى الجنس الخشن
واحدة بتقول اعتدت في الشتاء علي لبس حذاء البوت الطويل وتنوره قصيره الى حد ما بحيث يغطي
البوت الطويل منطقة الساق التي لا تغطيها التنوره القصيره ( ملحوظة هذا الزى بهذه الطريق لايجوز الخروج به ولو كان مع غطاء للراس وانوى ان شاء الله ان اعمل موضوع عن هذا الامر) في احدى المرات قال لي
احدهم في السوق ياروحي يالبوت ! ثم ذهب بعيدا !

لم استوعب كيف يتغزل احدهم بالبوت:

كانت معي بنت خالتي عندما حدث لي هذا الموقف , وقد اخبرتني ان البوت الطويل
مغري للشباب: حقيقه لا استوعب ماهو المغري بحذاء !!!!

اتمنى ان اجد الاجابه عندكم , ورجاء لحد يفهمني غلط انا فقط احاول ان افهم كيف يفكر
ابناء الجنس الخشن :)
لقاء الأنوثة والعملية في كل الفصول,
لا يهم أي نوع أو شكل منها تلبسين، فالأحذية عالية الرقبة (البوت) تتشابه، ولحسن الحظ أنها في كل الحالات تعوض بعض النساء ممن لم تحبُهن الجينات الطبيعية بسيقان طويلة وجميلة عن هذا النقص، لأنها أحذية مثيرة ورائعة». صحيح أنه من المفترض أن تكون هذه الأحذية شتوية وبوظيفة واضحة هي الوقاية من البرد والمطر، لكنها أيضا لا تخلو من الإثارة الغريزية حتى عندما تغطي مجموع الساق، بل خصوصا عندما تغطي الساق وما فوقها. فالغموض يزيد من الإثارة حسب ما تؤكده التجارب. ))

-- ندخل باه على ازاى تثيرى زوجك بالبوت ** ما هو مش كل بوت ولا كل من لبس بوت ** اول حاجة البوت لازم يكون شيك اوى لان فيه ابوات مش شيك وعامله زى جزمة عمال المجارى ولازم يكون نضيف جدا وما بتطلعيش بيه بره البيت يعنى لجوزك بس وتانى حاجة ياريت يبقى بكعب وخاصة الرفيع ولو ما فيش كعب رفيع التانى يمشى برضه وخدى بالك تلبسيه وتفضلى رايحه جايه بيه قدام جوزك مش تلبسيه وتلزقى جنبه تحت البطانية لا اتمشى بيه علشان مشيك بيه بيثيره - انتى ما سمعتيش قوله تعالى ( ولا يضربن بارجلهن ليعلم ما يخفين من زينتهن )يعنى مشى المراة وخاصة بالكعب بيثير الراجل - واه لو تديها رقصتين كده على واحدة ونص او حتى وربع لو ما بتعرفيش ولكن من غير موسيقى شغلى اى نشيد مناسب مفهوش موسيقى علشان زى ما انتوا عارفين ان الموسيقى حرام وبالنسبة للبس البوت يا ريت تخلى جوزك كل فترة كده هو اللى يلبسهولك او يقلعهولك او لما تلبسيه البسيه قدامه او خليه يقعد على السرير مثلا والبسى البوت وانتى واقفه وانتى حاطه رجلك اللى بتلبس البوت فوق ركبته!!! ولما تيجى ترقصى وسط الرقصة اطلعى فوق ترابيزة او سفرة بدلال علشان يكون البوت قدام مستوى عينيه بس خدى بالك احسن تقعى تتكسر رقبتك وبدل ما تدخلى معاه غرفة النوم يدخلك لوحدك غرفة الانعاش - ربنا يحفظك --- وممكن برضه قبل جوزك ما يدخل الاوضة نامى بسرعة على بطنك على السرير وامسكى كتاب مثلا بايديكى واعملى نفسك بتقرى فيه ومش واخدة بالك ال وهو داخل بس العبى برجليكى اللى لابسه البوت رايح جاى وشوفى باه التاثير -**- ايه بقى اللبس اللى تلبسيه على البوت طبعا جلابية المطبخ علشان تبقى عبرة لمن يعتبر --- ماكفاية جلاليب وبروشات زهقتى الراجل فى حياته بصى يا حبيبة قلبى البسى لجوزك البوت على جيبة قصيرة اوى وبدى مثلا او جاكت فى الشتاء وممكن تلبسى البوت على شورت ولو كان جينز يكون افضل ومن فوق تيشيرت مثلا وفيه حاجة بتثير الراجل اوى وهى انك تلبسى البوت على بنطلون وياريت البنطلون يكون ضيق يتلبس بصابونة اما لو عاوزة اسلحة دمار شامل يبقى بوت فوق الركبة مع مايوه وكله لون واحد يعنى البوت لون المايوه ويا سلام لو تكملى جميلك بنظارة سودة وجوانتى طويل صدقينى دى اسلحة محرمة دوليا بس انا قلت اقولك وربنا يستر وما يعتبرونيش مجرمة حرب -- ويا ريت لو معاكى فلوس يبقى تشترى اكتر من بوت الوان مختلفة ولازم يكون فيها بوت على الاقل فوق الركبة اما لو مش معاكى يبقى كفاية واحد او اتنين بس يكونوا شيك اوى وحضرتك لما تيجى تدخلى اوضة النوم علشان لقاء الاحبة وليلة الدخلة اوعى تقولى اما اقلع البوت احسن يبهدل السرير لا خليكى لابساه وخلصوا كل المسائل وانتى لابساه برضه وياريت تكون فيه مداعبة منك معاه باستخدام رجلك اللى لابسه البوت وانتى وشطارتك شوفى انتى هاتعملى ايه باه انا كده خلصت كلامى وانا كتبت الموضوع ده ابتغاء مرضاة الله علشان اكون سبب فى اسعاد كل زوجين وكل بيت مسلم وعلشان الزوج يغض بصره والزوجة تحافظ على زوجها من الفتن والعرى اللى بره وفى النهاية اذكركم بقول الشاعر الفحل - الزوجة اللى ما تلبسشى لزوجها بوت ** ما تعمرشى فى البيوت وقال شاعر اخر - لو ما لبستيش ليه البوت يا وليه ** ها تجوز عليكى واجبلك ضرة قوية وفى الختام انا منتظره ردودكم ويا ريت تكون مش اقل من 100 رد وكل اللى تحب النبى عليه الصلاة والسلام ترد على // رد لله يا محسنين // ومنتظره تجربوا وتردوا على وتقولولى النتيجة ايه صابت ولا خابت والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

[/size]
[/size]
[/size]
نور الحجاز
المـديـرة العـــامة
المـديـرة العـــامة
نور الحجاز

. : ^_^
انثى
نقاطي : 13222
المزاج : اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  110
وسام : اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  W4
وسام : اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Empty
اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  51224639jb2
اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Sb7an

الملف الشخصي
الوطن: السعودية

مُساهمةموضوع: رد: اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة    اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Emptyالإثنين ديسمبر 20, 2010 12:55 am

اممممممممممممم غريبة!! .. بس على قولتك لكل قاعدة شوااااااذ...مو كل الرحال يحبون نفس الشي في اي شي فاهمتني هههههههههه

الله يعطيك العافية على الوضوع [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
https://7ejabi.ahlamountada.com
سندريلا السعودية
شخصية مهمة
شخصية مهمة
سندريلا السعودية

. : اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  A3ba0966d1a1160cc1c0a00a9a98891d
انثى
نقاطي : 10706
المزاج : اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Pi-ca-43
وسام : اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  5
وسام : اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  21
اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Fb3d4910
اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  FP_oo2

الملف الشخصي
الوطن: السعودية

مُساهمةموضوع: رد: اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة    اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Emptyالأربعاء نوفمبر 23, 2011 9:17 pm

يعطيك العافيه خيتوو [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ghazza
عضوة جديدة
عضوة جديدة
ghazza

انثى
نقاطي : 8752

مُساهمةموضوع: رد: اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة    اللى عايزة تثير زوجها اوى تتفضل وتدخل هنا بسرعة  Emptyالأربعاء مارس 28, 2012 5:37 am

jazaki allaho kolla khayr wa allah ihna lmoslimat ktir mina 9odam zojha bilbit btitbahdil ohada sabas horob al azwaj olomohom kaman

صفحة 1 من اصل 1